Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета: формування
у магістрантів уявлення про сучасні концепції управління якістю; розуміння
необхідності визначення орієнтирів при розробці своїх власних систем забезпечення
якості на підставі сучасної теорії і практики менеджменту якості; усвідомлення
сутності управління якістю, що забезпечує ефективність функціонування та
розвиток соціального закладу.
Завдання: ознайомити
магістрантів з основними положеннями сучасних концепцій менеджменту якості, забезпечити засвоєння теоретичних знань з
управління
якістю, формування навичок застосування методики
управління якістю в практиці управління соціальним закладом.
У результаті
вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: основні положення менеджменту якості, методику
управління якістю;
вміти: розробляти та впроваджувати систему забезпечення
якості соціальних послуг на підставі сучасної теорії і практики менеджменту
якості
Структура курсу:
Змістовий модуль 1. Теоретичні засади управління якістю соціальних послуг
Змістовий модуль 2. Організаційно-методичні засади системи
якості соціальних послуг
Тема
9. Реалізація процесного підходу при створенні системи якості. Технологія документування процесів.
Скажите пожалуйста рефераты и ответы на контрольные вопросы куда вам збрасывать?? на джимейл?
ОтветитьУдалить